her yıl çıkan 30 beygir kazandık türü haberlerden miItalyan medyasindan guzel haberler geliyor. Yuvama donme ihtimalim var Cidde'de.
her yıl çıkan 30 beygir kazandık türü haberlerden miItalyan medyasindan guzel haberler geliyor. Yuvama donme ihtimalim var Cidde'de.
DURItalyan medyasindan guzel haberler geliyor. Yuvama donme ihtimalim var Cidde'de.
Ferrari Cidde'de sahlanacakmis.her yıl çıkan 30 beygir kazandık türü haberlerden mi
Cok gec gibi.
Kendimi bildim bileli Galatasaray taraftarı, aşığıyım. Nasıl ki Galatasaray'a böyle gönülden bağlıysam, Ferrari de benim için aynı konumda. Kendimi bildim bileli bu takıma gönül vermişim.
alpine baslıgı da acalım renktasRenktaş açtım be
Sonunda olması gereken oldu Leclerc 1. pilot ilan edilmiş. Bundan sonra Sainz'a yancı Sainz diyorum baya da yakıştı.
natingalpine baslıgı da acalım renktas
Mantıklı olan zaten öyle son 5-6 yıldır her takımda bu çok fazla arttı takımlar net olarak 1-2 pilotları belliydi Ferrari de ise sürekli bir belirsizlik oluyordu. Geçen sene Leclerc'in 3-4 yarış stratejik olarak yarışını mahvettiler. Bu karar önemli olacak Sainz'a gelince yeteri kadar fırsat verildi hiçbirinde de ekstra işler yapmadı bundan sonrası kendisine gereken mesaj da gitmiş olur yancıdan başka bir şey de olmaz bu takımda şampiyon olabilecek isim varsa Leclerc'dir araçtan %100'ünü alır zaman zaman hata yapar ama Sainz'a aynı araçta 1 saniye fark atabiliyorsa saygı duyulması gerek.Leclerc, alfadayken Fred'in eski öğrencisi idi zaten, Fred'in oraya getirilmesi ile Leclerc'in öncelik alacağı tahmin ediliyordu. Bunu bir dayanağa oturtmak iyi olmuş. Elkann'da Leclerc'e önem vermiştir her zaman. Sürücüsünü başka takımlara kaptırmamak için elinden geleni yapacaktır.
Elkann'ın hedefi 2026 sonrası şampiyon olmak, o zamana kadar da şampiyonluk mücadelesi edip gelişmek idi. Leclerc ise 2026 tarihinin kendisi için çok geç olduğunu beyan etmişti. Fred, Sainz ve babasının istemediği bir isimdi.
SF-1000 görüntüsü basına düşmüş. Leclerc bu traktörle bile podyuma çıkabilmişti.